مجله و مقالات

همه آنچه که باید درباره تزریق ژل بدانید!

» تزریق ژل (فیلر) چیست؟• تزریق ژل یا فیلر یک گزینه‌ درمانی بدون جراحی برای مبارزه با اثرات پیری بر روی صورت می‌باشد. ژل‌های تزریقی طراحی‌ شده‌اند تا ناحیه‌های تورفته را برجسته کرده، درون خطوط و چین و چروک‌ها را پرکرده و به صورت حالت دهند. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود. بدن انسان با گذشت زمان به‌طور طبیعی، ژل تزریق‌شده را متابولیزه و جذب می‌کند بنابراین استفاده از این روش ایمن و بی‌خطر بوده و می‌توان آن را برای همه‌ی انواع پوست در خانم‌ها و آقایان به کار برد..

نقش بوتاکس در درمان سردرد

در یک مطالعه، روی 271 بیمار مبتلا به سردرد بوتاکس را برای یک دوره 9 ماهه دریافت کردند و نتایج تجربیات آن ها در مجله سردرد به چاپ رسید. این بیماران اکثراً سردردهای روزانه مزمن داشتند (57 درصد)، که پس از آن سایر سردردها عبارت بودند از: سردردهای ترکیبی (26 درصد)، میگرن (11 درصد) و سردرد تنشی (6 درصد). محققان دریافتند که درمان با بوتاکس تعداد سردرد را به کمتر از نصف کاهش می دهد (56 درصد). همچنین تعداد روزهای سردرد را در هر ماه از 9/18 روز به 3/8 روز کاهش خواهد داد. به علاوه هنگامی که افراد مورد مطالعه، بوتاکس دریافت کردند، شدت آن 25 درصد کمتر از قبل از دریافت بوتاکس بود. محققان این گونه نتیجه گرفتند که سم بوتولینم A، احتمالاً در درمان و پیشگیری انواع ملایم تا شدید سردرد مزمن مؤثر خواهد بود.

درباره‌ی نویسنده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
موردی وجود ندارد.
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها